Biżuteria PERLEI
FAQ

Jaka biżuteria jest bezpieczna dla alergików?


Znaczna część biżuterii sztucznej dostępnej na rynku polskim zawiera nikiel, który jest bardzo silnym alergenem i może powodować wystąpienie różnych objawów alergii (swędzenie, pieczenie, opuchliznę czy zaczerwienie skóry po kontakcie z alergenem). Obecnie przyjmuje się, że 17% dorosłych i 8% dzieci uczulone jest na nikiel.


Nikiel używany jest do produkcji biżuterii srebrnej niższych prób (875, 830, 800) oraz biżuterii metalowej i stalowej ponieważ swoim wygladem przypomina srebro.


Biżuteria srebrna PERLEI cechuje się najwyższą jakością wykonania oraz surowców użytych do jej produkcji, dlatego jest to biżuteria bezpieczna dla alergików. Ponadto srebro ma właściwości bakteriobójcze.

 

Czy nasza biżuteria wykonana jest z czystego srebra?


 
Rozwiejmy wszelkie wątpliwości. Żadna biżuteria nie jest wykonana z czystego srebra. Jest to technicznie niemożliwe ponieważ srebro jest metalem zbyt miękkim. Dlatego do produkcji biżuterii srebrnej niezbędne jest dodanie innych metali zwiększąjących trwałość.
Czyste srebro występuje wyłącznie w sztabkach.

Co to jest próba srebra?


 
Próba srebra oznacza procentowy udział czystego srebra w gotowym produkcie. Np. próba 925,  którą cechują się wszystkie produkty PERLEI, oznacza, że każdy srebrny element zawiera min. 92,5% czystego srebra.
Na polskim rynku występują produkty srebrne następujących prób: 925, 875, 830, 800. Im niższa jest próba srebra, tym wyższa jest zawartość innych metali mogących wywoływać reakcje alergiczne.

Jak pakujemy towary do wysyłki?



W trosce o środowisko staramy się minimalizować ilość wytwarzanych śmieci dlatego, jeśli jest to możliwe, kilka zakupionych przedmiotów pakujemy w jeden woreczek satynowy (chyba że Klient zakupił opakowanie tekturowe lub na wyraźne życzenie).
 

Jakie są koszty wysyłki?


 
Przy zakupach za min. 300 zł i wpłacie na konto (tradycyjny przelew lub Przelewy24.pl) pokrywamy koszty wysyłki ORLEN Paczka.

Koszty wysyłki przy zakupach poniżej 300 zł:
Przy płatności z góry przelewem:

  • kurier Inpost – 17 zł;
  • ORLEN Paczka - 11 zł;
  • paczkomat Inpost – 14,5 zł;

    Przy płatności za pobraniem:
  • kurier Inpost – 20 zł;
  • paczkomat Inpost – 17 zł;

Jak złożyć reklamację?

Reklamację złożyć można drogą mailową pisząc pod adres: [email protected] bądź telefonicznie, dzwoniąc pod numer telefonu: 601-400-637 od poniedziałku do piątku, w godzinach: 10:00-17:00. Do przyjęcia zgłoszenia reklamacji potrzebujemy: reklamowanego produktu (który po wcześniejszym powiadomieniu nas, należy wysłać pod adres: Prusa 35a/207 05-800 Pruszków), dowodu zakupu produktu (np. paragon, faktura VAT) oraz opisu problemu.

Reklamacje prosimy wysyłać na adres: PERLEI ul. Bolesława Prusa 35a/207 05-800 Pruszków

Obsługiwane formy płatności online

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl