Biżuteria PERLEI
Zwrot zakupionych towarów

Prawo odstąpienia od umowy
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.
 
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, pocztą elektroniczną).
 
Należy skorzystać ze wzoru formularza zwrotu towaru. Formularz zwrotu jest dostępny tutaj.

Ponadto prosimy o dołączenie paragonu fiskalnego bądź innego potwierdzenia zawarcia transakcji (wyciąg z banku, potwierdzenie przelewu, oświadczenie o zagubieniu paragonu fiskalnego wraz z oświadczeniem dokonania zakupu).
 
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, należy wysłać informację (email, poczta tradycyjna)   dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy (14 dni od chwili odebrania).

Następnie mają Państwo 14 dni na dostarczenie zwracanych przedmiotów na adres: Adam Rosiński PERLEI ul. Bolesława Prusa 35a/207 05-800 Pruszków (nie przyjmujemy przesyłek "za pobraniem").  Numer telefonu do kontaktu: 601400637

Zwracane produkty muszą być w stanie nienaruszonym i nieposiadającym śladów użytkowania. Zwracane produkty muszą posiadać wszystkie metki i opakowania w stanie nienaruszonym. Produkty posiadające cechy świadczące o użytkowaniu produktu (bez metek, ze śladami makijażu, kremów czy innych cechach świadczących o użytkowaniu produktów) nie podlegają zwrotowi i będą odsyłane na koszt Klienta, po wcześniejszym poinformowaniu. Biżuteria używana nie będzie podlegała prawu do zwrotu.
 
Skutki odstąpienia od umowy
 
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (do kwoty najtańszej oferowanej przez PERLEI formy dostawy), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym otrzymaliśmy od Państwa zwracane przedmioty. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Koszty dostarczenia przesyłki ze zwracanym towarem pokrywa Klient.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl